Hardstylers Forum
»
Elektronisk Musik
»
Events i Udlandet
»
Tomorrowland 27+28+29 Juli 2012 @ Boom, Belgien
Rank: HS Extremist
|
Der går nok et par måneder endnu inden man kan bestille billetter. Information omkring turen skulle gerne både her i tråden, forsiden og under Tours-listen  Desuden kan du kan bare skrive på svensk herinde, der flere svenskere herinde der skriver på svensk 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvad kommer man ca. til og give for busturen derned, nogen der kan svare mig på det? ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
roliaqt wrote:Hvad kommer man ca. til og give for busturen derned, nogen der kan svare mig på det? ^^ Regn med ca. 3000,- som inkludere bus t/r , teltplads & entrebillet 
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har regnet teltplads og entrébiletten ud. Ville bare vide hvad busturen kommer til og koste bare i sig selv?  edit: per person 
|
|
|
|
|
|
|
roliaqt wrote:Jeg har regnet teltplads og entrébiletten ud. Ville bare vide hvad busturen kommer til og koste bare i sig selv?  edit: per person  Ca. 3000 for det hele. Det er inklusiv indgangsbillet, busplads t/r og telt.
|
|
|
|
|
|
|
|
tak for det  .
|
|
|
|
|
|
|
|
Uden tvivl det bedste event jeg har været til og det var en fornøjelse at rejse med Hardstylers sidste år. Jeg tager højst sandsynligt med igen i år. Men regner med at prøve med noget overnatning andetsteds denne gang da jeg sover af helvedes til i telt, regardless størrelsen. Så jeg er i gang med at finde noget. Finder jeg ikke noget må jeg jo nøjes med busturen som selvfølgelig er at foretrækker med jer  .
|
|
|
|
|
|
|
|
millimo wrote:Uden tvivl det bedste event jeg har været til og det var en fornøjelse at rejse med Hardstylers sidste år. Jeg tager højst sandsynligt med igen i år. Men regner med at prøve med noget overnatning andetsteds denne gang da jeg sover af helvedes til i telt, regardless størrelsen. Så jeg er i gang med at finde noget. Finder jeg ikke noget må jeg jo nøjes med busturen som selvfølgelig er at foretrækker med jer  . Det skal så os siges at teltene sidste år var en fejl & var mindre end de bestilte 
|
|
|
|
|
|
|
Milimo: Travel2dance har flere combi packs med hotel, i forskellige prislejer.
|
|
|
|
|
|
|
|
adfs wrote:Milimo: Travel2dance har flere combi packs med hotel, i forskellige prislejer. Nice, har også set at Tomorrowland selv har sådan en pakke. Jeg skal lige diskuterer det forbi brormand. Vi er ret tæt på at være 100% sikker på at tage med.
|
|
|
|
|
|
|
|
Uh, det her blir stort!
"John O'Callaghan & Orjan Nilsen will surprise you with their b2b trance set!"
|
|
|
|
|
|
|
|
Ved godt at der er ca 50 dage til billetsalget starter
Men hvornår regner HS med en konkret pris på hvad sådan en tur koster ? (Ved også godt der er snakket om 3000kr.)
|
|
|
|
|
|
|
|
Lillebror328 wrote:Ved godt at der er ca 50 dage til billetsalget starter
Men hvornår regner HS med en konkret pris på hvad sådan en tur koster ? (Ved også godt der er snakket om 3000kr.) Det bliver nok mellem 2800 - 3500 alt efter opsamlingssted vil jeg tro 
|
|
|
|
|
|
|
|
Så kom Hardwell på 
|
|
|
|
|
|
|
|
"The Mighty Above & Beyond Return to Tomorrowland for 2012"
|
|
|
|
|
|
Hardstylers Forum
»
Elektronisk Musik
»
Events i Udlandet
»
Tomorrowland 27+28+29 Juli 2012 @ Boom, Belgien
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.