Tours

Follow us

facebook facebook facebook

Partners

• www.artofdance.nl
  • www.udc.nl
  • www.id-t.com
  • www.q-dance.com
  • www.b2s.nl
  • www.hardtraxx.nl

Hardstyle Newsletter

Stats

Users: 3420

News: 683

Pictures: 7048

6 Pages«<23456>
17.03.2012 [BE] Reverze @ Antwerp
Mathias- Offline
#46 Posted : 2. februar 2012 17:38:49

Rank: HS Lover

Det er lidt ærgerligt, at der ikke bliver arrangeret en tur til Reverze, da der så ikke er en hardstyle tur mellem Hardbass den 11. februar og Black den 21. april, men mon ikke der er en forklaring? Det skulle ikke undre om det er den samme sang om, at folk lurepasser for længe og ikke får købt deres billetter i tide og Hardstylers derfor bliver nødt til at aflyse turen pga. manglende tilmelding.

Selvfølgelig ærgerligt, at der ikke bliver meldt ud i god tid fra Hardstylers selv, men mon ikke der er en forklaring. Smile
hardstyler dk Offline
#47 Posted : 2. februar 2012 19:09:05

Rank: HS Addict

Mathias- wrote:
Det er lidt ærgerligt, at der ikke bliver arrangeret en tur til Reverze, da der så ikke er en hardstyle tur mellem Hardbass den 11. februar og Black den 21. april, men mon ikke der er en forklaring? Det skulle ikke undre om det er den samme sang om, at folk lurepasser for længe og ikke får købt deres billetter i tide og Hardstylers derfor bliver nødt til at aflyse turen pga. manglende tilmelding.

Selvfølgelig ærgerligt, at der ikke bliver meldt ud i god tid fra Hardstylers selv, men mon ikke der er en forklaring. Smile

Manglende tilmeldinger? Der har slet ikke været mulighed for tilmelding til denne tur :/
The Blaster Offline
#48 Posted : 2. februar 2012 19:50:34

Hvis det er pga. dårlige tilmeldinger sidste år, kan jeg godt forstå det lidt. Men på den anden side... Men kan jo ikke regne med udsolgt til et nyt event, som man køre til første gang. Det tager måske et par år, at gøre det 100% lønsomt.

Men jeg tror SAGTENS at de en tur til Reverze ville være lønsomt for Hardstylers Smile Reverze er virkelig blevet et stort event navn! Og jeg vil langt hellere til Reverze end Black Smile
Mathias- Offline
#49 Posted : 2. februar 2012 21:02:43

hardstyler dk wrote:
Mathias- wrote:

Manglende tilmeldinger? Der har slet ikke været mulighed for tilmelding til denne tur :/

Hehe okay, det var jeg ikke lige obs på, ja så er det lidt mærkeligt, men som sagt, mon ikke de har deres grunde og svarer herinde så snart de får øje på tråden Smile
Mathias- Offline
#50 Posted : 2. februar 2012 21:05:50

The Blaster wrote:
Hvis det er pga. dårlige tilmeldinger sidste år, kan jeg godt forstå det lidt. Men på den anden side... Men kan jo ikke regne med udsolgt til et nyt event, som man køre til første gang. Det tager måske et par år, at gøre det 100% lønsomt.

Men jeg tror SAGTENS at de en tur til Reverze ville være lønsomt for Hardstylers Smile Reverze er virkelig blevet et stort event navn! Og jeg vil langt hellere til Reverze end Black Smile

Jeg var nok ikke taget med alligevel, men ja, Reverze ser virkeligt fedt ud og aftermovien fra sidste år er helt klart blandt mine favoritter. Det er vel en slags Belgiens Qlimax, hvis man kan sige det? Wink

Og igen, så er det lidt ærgeligt at der ikke er en hardstyle tur mellem Hardbass den 11. februar og Black den 21. april, men det kan jo være de satser på MOH eller ikke kan skaffe guider til turen eller hvad ved jegSmile

Vi får se.
Montauge Offline
#51 Posted : 2. februar 2012 21:25:48

Rank: HS GOD

Guider er det mindste problem er jeg sikker på, jeg tror måske der er valgt of fokusere på mindre ture for at holde fokus. Men en udmelding & som tidligere nævnt lidt mere fokus på spørgsmål fra brugerne ville bestemt ikke gøre noget. Wake upSmile
Carina K Offline
#52 Posted : 2. februar 2012 21:31:05

Rank: HS Extremist

The Blaster wrote:

Det var ikke noget problem at få en bus afsted sidste år, da Hardstylers fik fixet en tur til en god pris. Ved ikke hvad grunden er til at der ikke bliver en tur dertil i år, det må Emil eller James svare på. Jeg tænker at det er fordi der er mere fokus på andre ture som fx. BLACK, men jeg ved det ikke. Det er i hvert fald ærgerligt for jer som har siddet og ventet på at billetsalget skulle starte og får at vide nu at der ikke bliver en tur med Hardstylers.
The Blaster Offline
#53 Posted : 2. februar 2012 23:45:40

Hvad er jeres erfaring med "feierreisen" ? Very Happy
Jax. Offline
#54 Posted : 3. februar 2012 02:01:02

Rank: HS Newbie

gennemført selvskab, men med ret mange stoffer. Det er skam fint, tager ikke selv noget. Jeg tager nok med dem skal bare lige have min kammerat klar.
Carina K Offline
#55 Posted : 3. februar 2012 08:17:48

Jax. wrote:
gennemført selvskab, men med ret mange stoffer. Det er skam fint, tager ikke selv noget. Jeg tager nok med dem skal bare lige have min kammerat klar.

Enig. Har selv rejst med FR nogle gange efterhånden og det har været nogle gode ture på trods af at der er meget frie tøjler, men hva faen. Tager heller ikke selv noget overhovedet, men jeg kan sagtens holde ud at rejse med FR, hvis der ikke er andre muligheder. Det sgu fint, bare der er godt selskab i bussen, så jeg egentligt tilfreds Smile
Smurfx Offline
#56 Posted : 4. februar 2012 17:42:18

Rank: HS Newbie

Någon som vet om där kommer gå en buss från ''Sverige Malmö'' till Reverze?
hardstyler dk Offline
#57 Posted : 4. februar 2012 20:29:46

Fedt nok at muligheden med Feriereisen foreligger, dog vil jeg sgu ikke selv betale penge for en 12-13 timers lang bustur hver vej og samtidigt sidde sammen med tyskere haha.
Carina K Offline
#58 Posted : 4. februar 2012 20:35:57

hardstyler dk wrote:
Fedt nok at muligheden med Feriereisen foreligger, dog vil jeg sgu ikke selv betale penge for en 12-13 timers lang bustur hver vej og samtidigt sidde sammen med tyskere haha.

Feierreisen har tit en hel busfuld afsted til events, hvor der kun er danskere, så din frygt for kun at komme til at sidde sammen med tyskere, den bør ikke være der! Wink
adfs Offline
#59 Posted : 6. februar 2012 20:58:57

Må sige jeg er enig i de kritikpunkter flere efterhånden fremført her og andre steder. Lidt udefra set har det for mig personligt virket somom at interessen mere har ligget i at afholde egne events, end den oprindelige kerneforretning som er røget lidt ud til siden. (kan godt være det kun er mig der har oplevet det sådan)

Anyways skal man altid lige have med det jo køre som en sidebeskæftigelse, og folk sikkert har travlt med job osv. Men lidt mere klare udmeldinger i god tid vil helt sikkert være at fortrække.
Montauge Offline
#60 Posted : 6. februar 2012 21:35:39

Rank: HS GOD

Enig - savner stadig lidt mere klarhed herinde.
Users browsing this topic
Guest
6 Pages«<23456>
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.