Rank: Administration
|
For dem som lytter til PT så har Sara og Adam en show om formiddagen, hvor de blandt andet har "verdens største brevkasse" og "status pt". Status PT er bare ligesom en facebook status linie eller noget. Konceptet er simpelt, man skriver bare hvad man laver i det øjeblikke.
|
|
|
|
|
|
|
Jeg køre en omgang yoghurt med müsli ned mens jeg ser lidt godmorgen Danmark. Kigger ud af vinduet og synes at der nu er laaaaaaaaaaangt tid til at sommeren kommer igen.
|
|
|
|
|
|
|
Jeg er på kursus i iphone/ipad apps udvikling og venter på vi starte her kl 9:00. Og fuck hvor jeg hader regn!
|
|
|
|
|
|
Rank: HS Addict
|
Sidder på HS selvom jeg egentlig burde lave biologi
|
|
|
|
|
|
|
Jeg sidder på skolen og har informations teknologi lige pt 
|
|
|
|
|
|
Rank: HS Fanatic
|
Er mere eller mindre lige vågnet, kom til at sove over (; så ligger lige og overvejer om jeg skal lave noget, eller sove videre 
|
|
|
|
|
|
Rank: HS Addict
|
Har dansk, hører noget Spez og skriver med Ane.
|
|
|
|
|
|
|
Er pres over vores kok er syg og at vi skal hav smørrebrød idag fra en eller anden kineser biks. Jeg siger det kun en gang, hold jer til forårsruller i kan ikke finde ud af smørrebrød.. 
|
|
|
|
|
|
Rank: HS Supporter
|
sidder lige og lure efter de vip priser men det gør jeg jo hverdag  der kommer den kolde øl ind i billedet vente tiden er ik for svage sjæle som mig
|
|
|
|
|
|
|
Status PT, jeg skal hjem nu!!!!!! slut med reklamer for bleer, skælshampoo og vasketøjsmiddel for idag.
|
|
|
|
|
|
|
|
sidder og høre Technoboy og skriver på min "livs linie" og sidder og ærger mig over ikke og er gammel nok til defqon1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Status pt... sidder og hører hardstyle men burde komme igang med og pakke, da jeg har taget fri til netop det.. da damen og jeg er ved og flytte sammen i ny lejlighed! 
|
|
|
|
|
|
|
Sidder og høre psyko punkz - Bass Boom for 3729. gang i denne uge, mens jeg fakturer nogle af mine kunder her på jobbet. Er glad for at jeg nået på job inden det begyndte at pisse ned.
|
|
|
|
|
|
|
Sidder og har matematik, som jeg i dag virkelig fatter hat af.. Så er det altd noget man kan have noget hardcore i ørerne imens
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.